Laatste week... - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Laura Kalberg - WaarBenJij.nu Laatste week... - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Laura Kalberg - WaarBenJij.nu

Laatste week...

Door: Laura Kalberg

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Hallo mensen,

Het is alweer een tijdje dat ik geschreven heb want ik had het nogal druk met leuke dingen doen, feesten, maar natuurlijk ook met school ;) (Want daarvoor ben ik hier natuurlijk).
En deze week is alweer mijn laatste, wat vliegt de tijd!

Even een korte opsomming van wat ik in november allemaal gedaan heb:
In de week van 4 november kwamen er 3 leraren uit Oostenrijk in ons huis wonen. Erg gezellig want ik kon het goed met ze vinden. Ik ben een paar keer met ze naar de pub gegaan om wat te drinken. Ook was het Bonfire night in deze week en heb ik mooi vuurwerk gezien.
Tijdens de pub op vrijdag kwam ik twee jongen uit mijn klas van woensdag tegen en ben ik met hun uit geweest de volgende dag. Erg gezellig :) en natuurlijk leuk om contact te hebben met mijn Engelse klasgenoten.
Op zondag had Shirley een feestje in ons huis voor haar vriendin. Ook kwam die dag een nieuwe student bij ons wonen. Hitoki, een Japanse jongen waar ik het erg goed mee kan vinden. In de avond heb ik Japans gegeten met mijn huisgenoten en hun vrienden, lekker!

De week erna kregen we te horen dat Yuka en Rongxin naar een ander huis moesten (wegens onenigheden tussen de meiden en het gezin) dus heb ik ze helpen inpakken. Super jammer dat ze weg moesten want ik kon goed met ze opschieten! Maar gelukkig heb ik nog goed contact met Rongxin :). Op zaterdag morgen was er een Coffee morning in ons huis (Geld inzamelen voor een goed doel). Dit was erg gezellig. In de avond gingen we uit eten voor de verjaardag van een Japans meisje.
Zondag morgen namen Shirley en Bill de studenten mee om ergens een Engels ontbijt te eten. Dit vond ik erg leuk, voelde meer als een gezin op deze manier.

De week erna ben ik elke dag naar de pub gegaan of een feestje. Ik was dan ook erg kapot na deze week :P
Vrijdag kwamen mijn vriendinnen (Yfke en Hawyin) uit Nederland mij opzoeken! Super leuk en gezellig!
Vrijdag heb ik ze Canterbury en mijn school laten zien en zijn we uit gegaan in een club. Zaterdag waren we erg moe en hebben we vooruit bij gekletst en 's avonds weer uit gegaan. Op Zondag gingen we met zijn 3tjes naar London. En die avond naar de pub want het was Yfke's verjaardag!
Een drukke maar super leuke week! Maandag moesten ze helaas alweer weg.

Natuurlijk heb ik tussendoor ook huiswerk gemaakt en ben ik naar school geweest ;)

Dit weekend ben ik met 3 vrienden naar London gegaan als een soort laatste uitje met zn alle.
Dit was heel gezellig en leuk. We zijn uit eten geweest in een Japans restaurant en daarna naar een Casino gegaan (Dat wilde de Japanners graag ;) ) Daarna zijn we in een pub beland en hebben we gezellig gekletst en gedronken.
De volgende dag naar Winter Wonderland. Een soort grote kerstmarkt waar het super druk was.
Het was een geslaagde week :)

Nu heb ik nog maar 6 dagen en dan komt mijn familie mij alweer ophalen :(

Ik wil niet weg!