LondonLondonLondon! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Laura Kalberg - WaarBenJij.nu LondonLondonLondon! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Laura Kalberg - WaarBenJij.nu

LondonLondonLondon!

Door: Laura Kalberg

Blijf op de hoogte en volg Laura

31 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zoals ik al had verteld heb ik nu een weekje vrij. En dan is het een goed idee om London eens te gaan verkennen! Mama kwam met de bus vanuit Nederland helemaal naar London om met mij 2,5 daagjes door te brengen :)

Zondag avond ben ik vertrokken met de bus, met een hele lichte koffer. De reis duurde twee uurtjes, dus dat was goed te doen. Toen ik aankwam in London stond mama mij op de wachten. We zijn naar het hotel gegaan en hebben de planning van de komende dagen door genomen en zijn even de buurt gaan bekijken.

Maandag morgen moesten we vroeg op voor het ontbijt. Uiteraard een typisch Engels ontbijt, lekker :). Na het ontbijt zijn we wezen shoppen. En uiteraard heb ik lekker veel gekocht, twee jurkjes, een trui en een jeans. (Zag nog veel meer leuke dingen, maar helaas ben ik niet zo rijk ;) ). Van papa moesten we ook even de Apple Store bezoeken, en daar luisteren wij braaf naar. Dus gingen wij even de Apple Store in, en dat was het beste plan dat we konden hebben want de acteurs van Downton Abbey zouden daar komen, Tonight! Dus die avond zijn we weer terug gegaan en hebben we onze favo acteurs gezien :D
We zijn ook nog even naar de BigBen gaan kijken en de London eye. Het had heel hard gestormd die avond, en op tv zagen we dat er ergens een hijskraan op een dak was gevallen. Toevallig liepen we daar 2 uur laten langs.
Ook hebben we nog een gratis museum meegepakt met schilderijen.
Die avond zijn we naar de bioscoop gegaan voor de film 'About Time'. Echt een aanrader! Grappig, romantisch en een beetje zielig. (Echt een film voor mij dus :) ). De film speelde zich in London af, wat het extra leuk maakte.

Dinsdag begonnen we weer met een engels ontbijt en zijn we met de metro naar Camden Town gegaan. Dit is een plaatje waar je aparte kleding kunt kopen. Er lopen dan ook wat aparte mensen rond, maar die zag je pas als het wat drukker werd, en wij gingen er heel vroeg heen. Na Camden Town kregen we een rondleiding dat 'Somewhere else" heette. We gingen London bekijken vanaf een ander kijkpunt.
Toen zijn we nog even naar een groot warenhuis gegaan, want daar hadden ze een hele kerst afdeling. Leuk om te zien. Je kon er zelfs je eigen gemaakte op maken die ze dan met een 3D printer kunnen printen.
Na de rondleiding zijn we uit eten geweest in Covert Garden, in een Italiaans restaurant. En toen was het alweer voorbij.

Woensdag ochtend moesten we vroeg weer terug met de bus. Dit keer had ik een hele zware koffer, want ik had van alles gekregen van mama. Zoals dropjes, pepernoten, pannekoekenmix etc. Nu kan ik weer even overleven hier, haha.

Toen ik thuis kwam heb ik alles uitgepakt en heb ik de foto's bekeken. 's avonds vroegen wat vrienden of ik langs wilde komen en dat leek me wel gezellig.
Vandaag werd ik om half 1 wakker, oeps.
Ik was dus toch wel heel erg moe! Gelukkig was er niemand thuis en kon ik ongestoord mijn 'ontbijt' eten :)

Vandaag is het Halloween. Ik ga verkleed als roodkapje. We gaan eerst bij mensen een horrorfilm kijken (Help?) en dan zien we wel naar welk feestje we gaan, er zijn er genoeg.

x Lau

  • 31 Oktober 2013 - 19:50

    Evelien:

    Ik had eigenlijk alles al gehoord van mama ;) heb ook foto's gezien.
    Veel plezier nog vanavond dan! Hoop dat je nog kan slapen vanavond ;)

  • 07 November 2013 - 22:53

    Lidwien:

    Ha Laura,
    Van je moeder had ik nog niet gehoord hoe jullie Londenreisje was want ik heb haar daarna (nog) niet gesproken maar jullie hebben gezellig gehad,dat is wel duidelijk! Hoe was Halloween? Toch maar geen zwartepieten-pakje?? Wat gaat de tijd snel,nog even en je bent weer in Afoort als je nooit bent weggeweest. Geniet er nog maar even lekker van.
    Groetjes,Lidwien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Well hi :) Ga mee met mij op reis Have Fun!

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 7657

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 14 December 2014

Spanje - Logroño - Entrena

14 September 2013 - 14 December 2013

Minor in Canterbury

Landen bezocht: