Nog 1 nachtje slapen..! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Laura Kalberg - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen..! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Laura Kalberg - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen..!

Door: Laura Kalberg

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 September 2013 | Nederland, Amersfoort

Nou jongens, nog 1 nachtje slapen en dan is het zover. Dan zit ik in de auto op weg naar Canterbury!
Ik heb er super veel zin in, maar het is ook wel een beetje spannend. 3 maandjes weg van een vertrouwde omgeving. Maar gelukkig bestaat tegenwoordig Skype, Whatsapp en noem maar op. Ik woon bij een gast gezin met nog twee buitenlandse studentes uit China en Japan. Twee hele andere landen dus!

Vandaag moet ik wel nog veel inpakken. Want jeetje, wat is dat moeilijk. Ik moet natuurlijk niet te veel mee nemen, maar te weinig is ook niet goed. De winterkleding nemen ook zo veel ruimte in. En ik moet natuurlijk genoeg paraplu's mee ;)

Ik laat weer wat van mij horen als ik aangekomen ben!

p.s. Ik krijg een ander nummer voor mijn tijd in the UK

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Well hi :) Ga mee met mij op reis Have Fun!

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 7683

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 14 December 2014

Spanje - Logroño - Entrena

14 September 2013 - 14 December 2013

Minor in Canterbury

Landen bezocht: