Eerste dagen met mijn ouders - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Laura Kalberg - WaarBenJij.nu Eerste dagen met mijn ouders - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Laura Kalberg - WaarBenJij.nu

Eerste dagen met mijn ouders

Door: Laura Kalberg

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Zaterdag 14 september ben ik heel vroeg met mijn ouders richting Engeland vertrokken. We gingen met de boot vanuit Frankrijk, dus ik kon gelukkig al mijn spullen mee (achteraf gezien had dat nog wel meer gekund ;) ).

Na een vermoeide reis kwamen we aan in mijn nieuwe huis waar in de komende maanden ga wonen.
Wat een ongelofelijk groot huis! Mijn kamer is dan ook groter dan mijn kamer in Nederland en ik heb twee bedden. Elke kamer heeft een eigen badkamer dus dat is ook lekker makkelijk. Vanuit mijn kamer heb ik een mooi uitzicht op de tuin.

Mijn nieuwe 'ouders' zijn Shirley en Bill. Shirley is erg gastvrij en praat veel. Bill is wat rustiger.
Mijn huisgenoten zijn:
- Rowchin (geen idee hoe je het schrijft)
Een Chinees meisje dat in Japan woont van mijn leeftijd
- Gregor
Een man in de 40 uit Zwitserland

- Een Japans meisje dat ik nog niet ontmoet heb maar al weer bijna weg gaat
- Twee Italianen (Man en Vrouw) die maar voor een weekje blijven

Het verschilt nogal veel met wie er precies in huis wonen, maar Rowchin en Gregor zijn degene die er deze 3 maanden in ieder geval zijn.

De eerste avond ben ik gelijk met Bill en Rowchin naar de pub gegaan. Dit was heel gezellig en een leuk begin van de komende tijd.

De volgende dag heb ik kennis gemaakt met het ontbijt. Ik kreeg één of andere cornflakes wat meer op haver leek. Het was niet echt lekker. Gelukkig kan ik ook toast nemen, maar ze doen daar hier vooral jam op en dat hoef ik nou ook weer niet elke dag.

Na het ontbijt ben ik met mijn ouders mee gegaan om een paar plaatsen in de buurt van Canterbury te bezoeken. Dit was erg gezellig :)

Vandaag (maandag de 16e) ben ik nog met mijn ouders naar een supermarkt gegaan en even Canterbury in. En daarna kwam het afscheid :(

Vanavond ga ik voor het eerst mee eten met mijn nieuwe familie.

Tot schrijfs!

  • 16 September 2013 - 16:57

    Jasper:

    Klinkt als een goed begin! Hoop dat je het vooral heel erg naar je zin zult hebben én dat de Minor een beetje goed te volgen is ;-) Ik ga je blog in de gaten houden. Have Fun!

    Liefs Jasper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Well hi :) Ga mee met mij op reis Have Fun!

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 7682

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 14 December 2014

Spanje - Logroño - Entrena

14 September 2013 - 14 December 2013

Minor in Canterbury

Landen bezocht: